خبرهای داغ:
رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی؛

پرداخت بیش از ۱۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری 

رییس هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: امسال بیش از یک میلیون فقره تسهیلات به ارزش حدود ۱۷۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شد که رقم بالایی است و سال گذشته کل تسهیلات پرداخت شده حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بود. 
کد خبر: ۹۴۹۶۰۷۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، متقی‌نیا رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: از کلیه همکاران شبکه بانکی تشکر می‌کنم که در شرایط سخت ایام کرونا همراه با کادر درمان جزو پیش‌قراولان حضور در صحنه بودند و ما شهدای زیادی در راه خدمت تقدیم کردیم. 

وی افزود: در مراسم تودیع و معارفه دو مدیر خوب استان گرد هم آمدیم و این از ظرفیت‌های خوب قز‌وین است که در همین استان، مدیری که تودیع می‌شود در استان دیگری مشغول به فعالیت خواهد شد و مدیری هم که معارفه می‌شود باز از ظرفیت‌های همین استان است. 

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد: بانک کشاورزی متعلق به تولیدکنندگان بخش کشاورزی است و دوران تصدی مسئولیت فرصت مغتنمی است که به فعالان این حوزه خدمت کنیم. 

وی عنوان کرد: حمایت از کشاورزان و دامداران رسالتی است که برعهده ماست و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم زیرا تامین امنیت، معیشت و رفاه روستائیان جزو وظایف ما است. 

متقی‌نیا بیان کرد: بانک کشاورزی همواره در کنار دولت بوده و امسال نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت کردیم و این درحالی است که کل سهم نظام بانکی ۳۰ هزار میلیارد تومان بود که بیش از ۵۰ درصد آن را بانک کشاورزی پرداخت کرد. 

وی بیان کرد: امسال علی‌رغم همه موانع و مشکلات به وظایف و تکالیف خود در بخش‌های مختلفی چون خرید نهاده‌ها عمل کرده ایم.

رییس هیئت مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد: امسال بیش از یک میلیون فقره تسهیلات به ارزش حدود ۱۷۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شد که رقم بالایی است و سال گذشته کل تسهیلات پرداخت شده حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بود. 

متقی‌نیا بیان کرد: هدایت صحیح منابع از اهمیت به سزایی برخوردار است و امروز نیاز است که به زنجیره‌ها بپردازیم و تشکل‌ها یکی از ظرفیت‌های زنجیره‌ها هستند.

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی استان قزوین در سال جاری بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۱ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است در حالیکه سال قبل یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که نشان‌دهنده عملکرد خوب بانک کشاورزی استان است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها